Naswa Ent. (KT0152293-W)

SEJAK 2001 ( 15200, LUNDANG, KOTA BHARU, KELANTAN ) Menjual produk original sahaja, memberi khidmat nasihat produk skin care dan juga supplemen untuk kecantikan luaran dan dalaman anda. TARIKH MULA JUALAN ONLINE : JULAI 2012 E-MEL : nebula9090@gmail.com HUBUNGI : 013-9214611 ( Pn Naswa ) , WHATSAPP / WECHAT : 019-9819101 ( Cik Nin )

EZY SLIM

ezy slim online original kelantan

EZY SLIM
Harga : RM120

Kandungan: 10 sachets, EXTRA 2 sachets

3 in 1 Formula ! ! !

( slimming – detox/fiber – collagen )

Khasiat
-Membakar lemak dan menglangsingkan badan
-Mengenyangkan
-Khasiat nutrisi dan fiber yang tinggi
-Menurunkan tahap kolesterol
-Mengurangkan risiko kanser

 

Antara isi kandungan Ezy Slim:

 

1. Apple Fiber Filler ( mengenyangkan )
2. Chitagolucant Penangkap lemak dan antioksidan
3. L-taurine Membekalkan tenaga seharian agar tidak mengantuk, lesu dan stress
4. L-carnitine Membantu membakal lemak degil
5. Buah Delima Kandungan yang antioksidan dan vitamin C yang tinggi sangat baik untuk penghadaman dan sistem pencernaan. Sekaligus memudahkan untuk proses lawas bagi membuang toksin jahat agar tubuh lebih sihat dan kurus langsing. Proses ini juga penting supaya kulit menjadi halus, mulus, gebu dan putih.
6. L-Gluta Bertindak untuk mencantikkan dan memutihkan kulit supaya kekal awet muda, kulit menjadi tegang dan lembap sepanjang masa.
7. Vitamin C Sangat penting dan baik untuk kulit. Ia adalah gabungan terbaik untuk meremajakan, memutih dan menegangkan kulit.
8. Garnicia Gambogia Terbukti secara klinikal bagi mencegah pembentukan lemak degil pada tubuh dengan membakar lemak tersebut untuk proses penurunan berat badan yang lebih berkesan.
9. Ekstrak Guarana Mengawal selera makan berlebihan dengan bertindak untuk menghantar isyarat ke otak untuk mengurangkan rasa lapar.
10. Alfafa Kandungan fiber yang sangat tinggi untuk membantu proses lawas dengan baik. Sangat baik untuk mengelak sembelit dan masalah lawas. 

 

———-F.A.Q.———-

1. Adakah EZY SLIM selamat?
-EZY mendapat Kelulusan Kementerian Kesihatan (KKM), dihasilkan di bawah garis panduan pembuatan yang ketat oleh Amalan Perkilangan Baik (GMP) kilang yang menggunakan terbaru state-of-the-art teknologi. Oleh itu, ia benar-benar selamat untuk kegunaan manusia.

2. Siapakah yang sesuai mengambil EZY SLIM ?
-Mereka yang mempunyai masalah berat badan , (LELAKI & WANITA) dan berumur 16 tahun keatas.

3. Siapakah yang TIDAK sesuai mengambil EZY SLIM ?
-Pesakit jantung, mengandung, dalam pantang dan darah tinggi yang kronik.

4. Adakah EZY SLIM akan membuat kulit saya kering?
-Tidak, .Herba yang digunakan dalam EZY SLIM adalah hypoallergenic. Sehingga kini, tidak ada kes yang diketahui orang-orang yang mendapat reaksi alahan dari menggunakan EZY SLIM.

5. Bolehkah saya ambil lebih untuk kesan lebih pantas?
-YA! anda boleh mengambil dua (2) sachets sehari jika anda mahu, seeloknya pada hari anda ingin bersenam/workout. Ambil satu sachet sebelum sarapan dan satu sebelum senaman. Jangan melebihi dua (2) sachet sehari.

6. Bagaimanakah cara penggambilan EZY SLIM?
-Minum EZY SLIM sehari sekali sebelum sarapan, ambil 15-30 minit sebelum makan sarapan. Bancuh EZY SLIM bersama-sama setengah gelas (150ml) air masak pada suhu sederhana dan minum serta merta, pastikan minum air masak 4 liter sehari sepanjang hari untuk memaksimumkan proses pembakaran lemak.

7. Bolehkah saya ambil makanan yang saya mahukan semasa saya mengambil EZY SLIM?
-Anda masih boleh makan makanan kegemaran anda, tetapi secara sederhana. Cuba  makan pemakanan yang baik, pemakanan yang seimbang tiga hidangan setiap hari dengan bahagian-bahagian yang waras, elakkan banyak makanan berkalori tinggi, dan juga tingkatkan aktiviti fizikal anda.

8. Adakah EZY SLIM akan meninggalkan kesan negative pada buah pinggang saya?
-EZY SLIM selamat dan mendapat kelulusan kementerian kesihatan Malaysia, Tiada bahan-bahan yang digunakan dalam EZY SLIM telah dilaporkan meninggalkan kesan negative kepada buah pinggang.

9. Dari manakah produk ini berasal ?
-Produk ini buatan Malaysia ,melalui kajian klinikal , formula dan kandungan yang selamat dan HALAL.

10. Adakah EZY SLIM akan menghilangkan lemak pada perut?
-Kesan EZY SLIM tidak akan terhad kepada perut, tetapi ia akan menghilangkan lemak seluruh badan anda terutama bahagian yang mempunyai banyak lemak contohnya di bahagian peha, bawah lengan dan lain-lain lagi.

 

 

BORANG PESANAN PRODUK :

Leave a comment »

WILDAN SUSU KAMBING ASLI ( Perisa Asli & Coklat )

wildan susu kambing original dan coklatsusu kambing asli perisa asli dan coklatkelebihan susu kambing asli wildankhasiat susu kambing asli untuk ibu hamil dan ibu menyusukan anak

 

khasiat dan kelebihan susu kambing wildan untuk pelajar anak orang dewasa golongan tua

 

Wildan Susu Kambing

- RM 45.00/500g

 

 

Susu kambing merupakan minuman para anbia terdahulu dan ia mempunyai terlalu banyak khasiat dan merupakan susu terbaik selepas susu ibu. Kita umat Islam amat digalakkan bertukar dari susu lembu kepada susu kambing dan menjadikan susu kambing ini minuman harian kita insya Allah.
Kelebihan:

• Terdapat pilihan perisa asli dan perisa coklat
• Tanpa sebarang perasa tiruan 
• Tanpa campuran susu lembu (susu skim)
• Untuk perisa coklat, ianya diadun dengan gula perang dan serbuk koko dari biji koko sebenar
• Kualiti susu yang asli dengan mengekalkan khasiat sebenar susu kambing.
• Rasanya yang lazat
• Tanpa rasa hamis
• Sesuai untuk pelbagai lapisan umur bermula dari umur 1 tahun dan ke atas sehingga dewasa dan golongan veteran.
Khasiat:

1. Untuk Ibu Hamil:

• Memberikan tenaga dan menyegarkan badan
• Sumber kalsium & mineral untuk tubuh dan kandungan
• Mencegah bayi daripada terkena kuning
• Membantu memudahkan proses bersalin
• Membantu membersihkan anggota dalaman & peranakan semasa bersalin

2. Untuk Ibu Menyusu Anak:

• Bagi anak yang masih kecik digalakkan untuk ibu menyusukan sendiri anak-anak dengan susu ibu,susu terbaik di dunia.
• Sekiranya anda mengalami kekurangan susu badan, dengan mengamalkan susu kambing insyaAllah ia dapat membantu memperbanyakkan penghasilan susu badan serta memekatkan susus badan. InsyaAllah anak yang disusui lebih cepat kenyang dan kurang meragam.

3. Untuk Anak berusia 1 tahun dan ke Atas:

• Membantu menguatkan imunisasi badan anak-anak
• Menguatkan tulang dan gigi anak-anak kerana susu kambing mengandungi kalsium yang tinggi
• Membantu pertumbuhan otak & memperkuat daya ingatan 
• Membantu sistem pencernaan
• Sesuai bagi anak-anak yang alahan pada susu lembu/soya

4.Untuk Pelajar

• Sebagai sumber tenaga bagi pelajar yang sibuk dengan aktiviti akedemik dan berpesatuan
• Menambah daya tumpuan ketika belajar
• Menguatkan ingatan
• Mencerdaskan otak

5. Untuk Orang Dewasa & Golongan Tua:

• Sebagai sumber tenaga
• Membantu mengurangkan sakit sendi dan lutut
• Menguatkan tulang dan mencegah tulang daripada rapuh
• Mempercepatkan penyembuhan luka dan penyakit
• Membantu mencegah penyakit lupa dan nyanyuk
Produk Muslim Keluaran Malaysia

Berat Produk : Sekotak 500g

 

BORANG PESANAN PRODUK :

 

 

 

Leave a comment »

2013 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 33,000 times in 2013. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 12 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Leave a comment »

Supplemen Putihkan Kulit Tanpa Kesan Sampingan

image

===========================================
<<<<>>>>
===========================================

Membantu meningkatkan kekuatan dan ketahanan badan

Mampu merawat kebanyakkan gejala berkaitan dengan paru-paru seperti lelah, radang paru-paru yang serius, dan emphysema (udara yang berlebihan dalam paru-paru)

Mengekalkan fungsi immune, juga berperanan sebagai ajen ketahanan anti-tumor yang kuat

Melawan pengedaran pengoksidaan lemak dalam saluran darah, termasuklah kolestrol

Merangsang imunisasi

Menyahtoksin racun

Memutihkan kulit (membantu memutihkan kulit dengan menukarkan eumelanine (pigmentasi kulit gelap, coklat, kuning sawa matang) kepada phaeomelanin(pigmentasi kulit putih kemerahan)

Menghilangkan jerawat dan parut acne

Menjadikan kulit lebih lembut, segar dan berseri-seri

Menyembuhkan luka: memberi khasiat pada kulit

60 tablets
Cukup untuk sebulan, ambil 2 biji sehari..

* Produk telah mendapat kelulusan dari pihak Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sebagai produk dalam ketogeri (5) iaitu produk makanan. Produk melalui kilang bertaraf GMP (Amalan Perkilangan Baik) berstatus HALAL dan telah mendapat anugerah Produk Inovasi Terbaik, bukan itu sahaja Produk E-GLUTATAB juga di formulasikan dari USA. Dietary Supplement Health and Education Act (DSHEA) USA.

Bahan-bahan aktif yang terdapat di dalam E-GLUTATAB:-

~ Electron L-Glutathione
~ Collagen
~ Acai Berry
~ Wolfberry
~ Pomegranate
~ Vitamin C

Antara kebaikan dan manfaat produk|E-GLUTATAB:-

~ Antioxidant
~ Immune Booster
~ Detoxifier
~ Anti-Aging
~ Skin Whitening

BORANG PESANAN PRODUK :

 

 

Leave a comment »

Kesan Sampingan Menggunakan Produk Beracun & Rawatannya

✿✿✿ Adakah kulit wajah anda sekarang sedang mengalami
5 jenis kesan sampingan yang sama seperti di bawah ? ✿✿✿

✔ sensitive / iritasi –> kulit sering menjadi gatal dan kemerahan, mudah panas & merah selepas terdedah dengan cahaya matahari
✔ kulit menjadi nipis sehingga liang roma/pori-pori tidak kelihatan
✔ kulit menjadi putih pucat ( warna kulit wajah jelas lebih putih daripada warna anggota badan yang lain )
✔ kulit menjadi sangat kering
✔ muka mula naik jerawat kecil /pasir/ jeragat selepas berhenti menggunakan sesuatu produk

& Tahukah anda kesan-kesan sampingan seperti di atas adalah contoh kesan sampingan penggunaan produk beracun yang mengandungi HIDROKUINON & MERKURI ?

>>> Jika anda BERMINAT untuk terus menggunakan sabun/toner/krim yang mengandungi HIDROKUINON & MERKURI selepas ini. JANGAN baca selanjutnya…





“ Apa itu MERKURI & Apa itu HIDROKUINON ?”

Secara ringkasnya, hidrokuinon ialah bahan toksik dan bahan kimia yang digunakan dalam memproses gambar, menghasilkan getah dan digunakan sebagai bahan aktif dalam pewarna rambut.

Merkuri pula ialah sejenis logam, bahan yang menyebabkan kanser dan tersenarai dalam bahan toksik yang hanya boleh dibeli melalui farmasi dengan tahap yang ditetapkan ketoksikannya. Ia digunakan secara meluas sebagai bahan dalam cat, meter suhu, bateri, lampu, dan lain-lain lagi.
“ Macam mana HIDROKUINON & MERKURI boleh merosakkan kulit wajah saya ?”

Kedua-duanya bertindak dengan cara yang sama. Bertindak mencerahkan, memutihkan kulit anda dalam tempoh yang singkat dengan menghalang proses penghasilan melanin.
Melanin adalah pigment kulit yang dihasilkan oleh sel kulit yang terdapat di bawah lapisan kulit dan menentukan warna kulit seseorang. Makin banyak penghasilan melanin, makin gelap kulit seseorang itu. Anda perlu tahu melanin adalah pelindung semulajadi melindungi kulit anda daripada pancaran cahaya matahari ultra violet. Tanpa melanin, kulit anda akan berisiko tinggi terdedah kepada kanser kulit.

Antara kesan sampingan lain yang ANDA TIDAK KETAHUI :
●Hidrokuinon dan merkuri yang anda sapu di kulit wajah anda, dalam jangka masa yang panjang sebenarnya bertindak balas dengan pancaran cahaya matahari (ultra violet) dan menyebabkan berlakunya proses pengoksidaan.
Akibatnya, masalah JERAGAT & PIGMENTASI MAKIN TERUK serta berlakunya proses penuaan dengan lebih cepat.
●Bagi penggunaan produk bermekuri, kulit anda TIDAK AKAN TIMBUL JERAWAT SAMA SEKALI kerana lapisan kulit epidermis sudah rosak dan tidak lagi mengandungi protein dan melanin.
●Penggunaan dalam jangka masa yang lebih panjang akan MEROSAKKAN ORGAN DALAMAN seperti hati dan buah pinggang.

–>Jika anda mahukan pencerahan dan pemutihan kulit dalam tempoh yang singkat…
–>Jika anda tidak bimbang akan kesan-kesan sampingan dan anda mampu menanggungnya…

Maka teruskan menggunakan produk beracun.

Tapi adakah anda ingin biarkan masalah kulit wajah anda berlarutan ?

Ayuh, ucapkan selamat tinggal kepada produk beracun, rawat segera wajah anda ! Pulihkan kembali kulit wajah anda agar tebal dan sihat semula , tidak sensitif lagi dan dalam masa yang sama jerawat dan jeragat tiada.

——————————————————————————
Untuk langkah yang pertama, anda hanya perlukan…

2 minggu TEMPOH REHAT dengan hanya menggunakan





3 produk di bawah sebelum menggunakan 1 set lengkap
U-Nicebeauty untuk rawatan dan pencerahan.

Antara kelebihan dan fungsinya khas kepada yang pernah guna produk beracun ?

1. SOAP ( PIGMENTATION / ACNE / WHITENING )
✔bebas merkuri, hidrokuinon dan bahan kimia berbahaya
✔berasaskan minyak zaitun
✔tidak mengeringkan kulit
✔tidak memedihkan kulit
✔melembapkan dan melembutkan kulit

2. ACNE MASKER
✔bebas merkuri, hidrokuinon dan bahan kimia berbahaya
✔kurangkan sebarang tindak balas
✔kurangkan alergi kulit
✔ ANTIRADANG – untuk kurangkan radang kulit seperti kemerahan dan gatal-gatal
✔kurangkan masalah resdung
✔serap lebihan minyak – kulit lebih seimbang, seterusnya mengeringkan jerawat termasuk jerawat pasir

3.WHITENING UV DAY CREAM (sunblock)
✔bebas merkuri, hidrokuinon dan bahan kimia berbahaya
✔tidak berminyak
✔tidak panas
✔tidak melekit
✔lebih tahan lama

——————————————————————————
ANTARA TESTIMONI PENGGUNA :
——————————————————————————
Tqvm, lepas pakai 3 produk tu kulit tak lagi berminyak dan jerawat pun kering , tak pasti nak cuba set normal/set oily skin? Pls adv..( Pn.Rohani dari Tawau, Sabah)
—————————————————————————————————————————————————————-
Akak rasa kulit akak dah semakin sihat. Selesa sangat…kalo dulu kulit akak merah2, gatal2..syukur sangat akak jumpa produk ni..( Nurin dari Seremban, Negeri Sembilan )
—————————————————————————————————————————————————————-
By the way saya nak share jugak…sekarang kulit saya makin ok…jerawat pasir pun makin kurang…kulit pun dah tak merah…suka sangat guna acne masker tu, sejuk je muka ( Nurhidayah dari Batu Pahat, Johor)
—————————————————————————————————————————————————————-
Salam, kak. Saya dah cuba 2 minggu, em memang best pakai, rasa takde tegang macam sesetengah produk. rasa lembut dan lembap je. ( Siti Katijah dari Limbang, Sarawak )
—————————————————————————————————————————————————————-

❤ BERMINAT UNTUK DAPATKANNYA ? ❤
3 produk untuk rehat 2 minggu sebelum menggunakan 1 set lengkap : RM 115.00
PM kami di sini

https://www.facebook.com/messages/Unicebeauty

—————————————————————————————————————————————————————-
Bukti Kesemua Produk U-Nice Beauty Ada Kelulusan KKM (Sila Klik Link Ini) —->http://unicebeauty.blogspot.com/p/bukti-u-nice-beauty-ada-nombor.html
Testimoni Pengguna ( Sila Klik Link Ini ) —->http://www.unicebeauty.com.my/testimoni.html
—————————————————————————————————————————————————————-

 

kesan sampingan produk beracun

Leave a comment »

AURA WHITE GLUTA COLLAGEN

aura white terbaru online kelantan

AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 900,000mg- RM 150.00
( PASTIKAN YANG ORIGINAL ! ! ! )

Bahan-bahan : Hydrolysed tilapia collagen peptide, L-Glutathione, Hyaluronic Acid, Vitamin C, Tomato Stem Cell,
Apple Stem Cell, Rosella Stem Cell, Maqui Berry, Strawberry, Billberry, Papaya, Lemon, Sweet Turnip, & Mixed Berries

Dengan 5x lebih stemcell, stem cell , 80% peningkatan elastin keanjalan kulit .
Dengan formula anti penuaan – serlahkan kejelitaan sebenar kulit cantik, cerah dan gebu.
Untuk kesihatan KUKU, KULIT, RAMBUT, TULANG, SENDI , OTOT.

Setiap 2 scoops AURA WHITE GLUTA COLLAGEN  yang anda amalkan mengandungi 12,000 mg Collagen ! ! !

HARGA PROMOSI :
4 BOTOL RM 480- RM 120.00/ sebotol
2 BOTOL RM 250- RM 125.00 /sebotol
1 BOTOL RM 130.00
PRODUK PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGGABUNGKAN 3 STEM SEL DARI TOMATO, APPLE & ROSELLE BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN
 
Produk pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu-satunya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah – tomato, epal dan roselle serta ditambah dengan kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!
 
Dengan ramuan berkualiti premium yang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel-sel kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata.
FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

RASA YANG LAZAT
Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan 
khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.

 

 
Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:

a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?
- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg

b). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik – ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit. 

h). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi? 

CARA MAKAN AURAWHITE:1. CAMPURKAN 2 scoop AURAWHITE bersama 120ml air sejuk atau air masak juga boleh menggunakan jus buah-buahan kesukaaan . Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang2.kemudian goncangkan shaker tersebut dan sedia utk diminum 3. Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.4. WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas. 5. Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong krn memudahkan nutrisi utk menyerap kedalam tubuh. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)** ATAU BOLEH AMBIL 1 SCOOP, 2 KALI SEHARI SEMASA PERUT KOSONG, IKUT KEMAMPUAN MASING2…KEMAMPUAN DR SEGI KEWANGAN
2 SCOOP 2 KALI SEHARI SURE LG CEPAT HASILNYA…** Period stop minum..Hari ke 4 period blh mula minum..
Untuk preggy mum 4 bulan ke atas dh blh mula minum Aurawhite

** Selepas pengambilan Aurawhite elakkn minum minuman yang mengandungi Kafein dan Berkarbonat

Leave a comment »

Bedak Reena’s Cosmetics

bedak rawatan kecil reena's

bedak rawatan besar reena's

BEDAK RAWATAN REENA’S COSMETICS – RM11.90/11g, RM23.90/40g

- Menghilangkan jerawat, parut jerawat, jeragat luaran.
– Menanggalkan blackhead & whitehead
– Mengatasi resdung.
– Menghaluskan dan menyejukkan kulit anda.
– Sesuai untuk kanak-kanak dan bayi yang mengalami masalah ruam panas dan lampin.

 

DAPATKAN PRODUK REENA’S ONLINE DARIPADA NASWA ENTERPRISE  DENGAN POSTAGE FREE ( setiap pembelian RM50 ke atas ) + NASIHAT PRODUK. 

( STOK BARANG YANG ADA BUNGKUSAN BARU.)

“MANA-MANA SKIN CARE MENJADI BERKESAN…

SEKIRANYA TIDAK MENCAMPUR-ADUKKAN PRODUK DENGAN JENAMA YANG LAIN,

MENGENAL PASTI MASALAH KULIT / JENIS KULIT DAHULU,

MENGGUNAKAN SKIN CARE DENGAN CARA DAN ATURAN YANG BETUL.”

“KERANA NASWA SALON MEMENTINGKAN NASIHAT PRODUK UNTUK ANDA.”

( NASIHAT PRODUK AKAN DIBERI KEPADA YANG MEMBUAT PEMBELIAN ONLINE DENGAN NASWA SALON ).

HUBUNGI 013-9214611 ( Pn Naswa )/019-9819101 ( Cik Iznin ). SILA TINGGALKAN SEBARANG KOMEN & PERTANYAAN DI BAWAH.

FACEBOOK FAN PAGE KAMI : http://www.facebook.com/pages/Stokis-Reenas-Cosmetics-sejak-tahun-2005-/434915996540898

BORANG PESANAN PRODUK :

Leave a comment »

Sabun Kulit Kayu Manis

FZ’S COSMETICS

sabun kulit kayu manis fz's kosmetik

SABUN ( CINNAMON REPAIR SOAP )- RM 10.90/50g

Mengandungi Pati Kulit Kayu Manis+ Kunyit + Madu + Minyak Kelapa Dara yang diformulasikan sebagai sabun untuk merawat kulit wajah yang bermasalah :
– Dapat membantu mencerahkan wajah.
- Mengurangkan lebihan minyak.

– Mengurangkan kegatalan pada wajah akibat resdung.
– Memudarkan parut jerawat atau parut ringan ‘cela’ pada kulit wajah.
- Menghilangkan jerawat dan jeragat.
– Sesuai untuk semua jenis kulit.

Antara Bahan-bahan : Kulit Kayu Manis, Madu, Kunyit, Minyak Kelapa Sawit Merah, Tidak ada agen buih. (Hand Made Soap )

 DAPATKAN PRODUK DENGAN POSTAGE FREE ( dengan pembelian RM50 ke atas )+ NASIHAT PRODUK.

( STOK BARANG YANG ADA BUNGKUSAN BARU.)

“MANA-MANA SKIN CARE MENJADI BERKESAN…

SEKIRANYA TIDAK MENCAMPUR-ADUKKAN PRODUK DENGAN JENAMA YANG LAIN,

MENGENAL PASTI MASALAH KULIT / JENIS KULIT DAHULU,

MENGGUNAKAN SKIN CARE DENGAN CARA DAN ATURAN YANG BETUL.”

“KERANA NASWA SALON MEMENTINGKAN NASIHAT PRODUK UNTUK ANDA.”

( NASIHAT PRODUK AKAN DIBERI KEPADA YANG MEMBUAT PEMBELIAN ONLINE DENGAN NASWA SALON ).

HUBUNGI 013-9214611 ( Pn. Naswa )/019-9819101 ( Cik Iznin ) / Sila tinggalkan sebarang komen & pertanyaan di bawah.

 

BORANG PESANAN PRODUK :

Leave a comment »

Krim Malam Felisa Kosmetik


ADA 2 JENIS KRIM MALAM FELISA :

gp night cream krim malam felisa kosmetik krim pengelupasan

1. GP NIGHT CREAM- RM 70.00 /15gm

-pencerahan dengan pegelupasan lembut.

-menyekatakan warna kulit di samping memudarkan jeragat, parut jerawat dan mengecutkan jerawat.

- krim yang diperkaya dari asid glikolik yang mampu mengurangkan garis-garis halus kulit, bintik-bintik hitam secara berperingkat dan menyekatakan warna kulit. Ia juga membantu menanggalkan sel-sel kulit mati dan membuat kulit anda licin serta kelihatan muda berseri.

Antara Bahan-bahan : Water, Glycolic Acid, Papain, Arbutin, Glycine Soja ( Soyabean ) Protein, Aloe Vera, Marigold Extract, Carrot Extract, Orange Peel Extract, Sunflower Seed Oil, Safflower Seed Extract, Rose Hips Oil, Cimicifuga Rasemosa Root Extract, Pyrus Malus (Apple) Enzyme

krim malam tanpa pengelupasa felisa kosmetik

2. SKIN RENEWAL- RM 58.00 / 15gm

-Bagi anda yang tidak mahu melakukan pengelupasan , boleh menggunakan krim ini pada malam hari.

-Krim yang tidak berminyak ini sangat berkesan untuk mencerahkan kulit serta menangani masalah kulit muka. Ia mengembalikan semula warna asal kulit serta melembutkan kulit yang tidak bermaya serta gelap.

Antara Bahan-bahan : Water, Lupine protein, Aloe Vera Gel, Aloe Vera Oil, Licorice, Oryza Sativa ( Rice ) Bran Oil, Ocimum Basilicum Extract, Hawthorn Extract, Chamomile Extract, Horsetail Extract, Vitamin E

 

( STOK BARANG YANG ADA BUNGKUSAN BARU.)

“MANA-MANA SKIN CARE MENJADI BERKESAN…

SEKIRANYA TIDAK MENCAMPUR-ADUKKAN PRODUK DENGAN JENAMA YANG LAIN,

MENGENAL PASTI MASALAH KULIT / JENIS KULIT DAHULU,

MENGGUNAKAN SKIN CARE DENGAN CARA DAN ATURAN YANG BETUL.”

“KERANA NASWA SALON MEMENTINGKAN NASIHAT PRODUK UNTUK ANDA.”

( NASIHAT PRODUK AKAN DIBERI KEPADA YANG MEMBUAT PEMBELIAN ONLINE DENGAN NASWA SALON ).

HUBUNGI 013-9214611 ( Pn. Naswa )/019-9819101 ( Cik Iznin ) / Sila tinggalkan sebarang komen & pertanyaan di bawah.

Leave a comment »

B-B Cream Untuk Hilangkan Jeragat

Semua Produk U-Nice Beauty selamat dan bebas daripada bahan kimia berbahaya seperti hidrokuinon, plumbum, merkuri, tretinoin dan lain-lain lagi serta memiliki nombor kelulusan daripada pihak Biro Farmaseutikal Kebangsaan Malaysia ( BPFK ).

Bb cream untuk hilangkan parut jerawat jeragat cerahkan kulit

B-B CREAM U-NICE BEAUTY  – RM 55.00/ 5 gm

( NOMBOR KELULUSAN DARIPADA BPFK : NOT091001382K )

1. Krim malam pati enzim buah yang mencerahkan dan menyekatakan warna kulit.
2. Menghilangkan parut jerawat dan jeragat.
3. Membuang sel-sel kulit mati.

( Pengelupasan halus akan berlaku pada peringkat permulaan sahaja kerana enzim buah bertindak membuang sel-sel kulit mati. )

* Disyorkan guna bersama Silk Serum U-Nice Beauty untuk kesan yang lebih efektif.
Klik link ini http://naswaent.com/2012/12/05/silk-serum-unice-beauty/ untuk maklumat lanjut
 .

Ingin tahu  lebih lanjut produk-produk  U-Nice Beauty yang lain ? Sila klik link ini http://unicebeauty.blogspot.com/ untuk maklumat lanjut.

 DAPATKAN PRODUK DENGAN POSTAGE FREE ( dengan pembelian RM50 ke atas )+ NASIHAT PRODUK.

( STOK BARANG YANG ADA BUNGKUSAN BARU.)

“MANA-MANA SKIN CARE MENJADI BERKESAN…

SEKIRANYA TIDAK MENCAMPUR-ADUKKAN PRODUK DENGAN JENAMA YANG LAIN,

MENGENAL PASTI MASALAH KULIT / JENIS KULIT DAHULU,

MENGGUNAKAN SKIN CARE DENGAN CARA DAN ATURAN YANG BETUL.”

“KERANA NASWA SALON MEMENTINGKAN NASIHAT PRODUK UNTUK ANDA.”

( NASIHAT PRODUK AKAN DIBERI KEPADA YANG MEMBUAT PEMBELIAN ONLINE DENGAN NASWA SALON ).

HUBUNGI 013-9214611 ( Pn. Naswa )/019-9819101 ( Cik Iznin ) / Sila tinggalkan sebarang komen & pertanyaan di bawah.

BORANG PESANAN PRODUK :

Leave a comment »

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 828 other followers

%d bloggers like this: